Bestelprocedure

Een bestelling plaatsen bij Luukzuilen?

Het is erg gemakkelijk om een bestelling te plaatsen bij Luukzuilen.nl. Ons bestelproces bestaat uit vier stappen die we hieronder op een rijtje hebben gezet.

Hoe kan ik bestellen bij Luukzuilen?

Stap 1. Plaats producten in uw winkelwagen
De sokkels die u wilt bestellen zijn eenvoudig in de winkelwagen te plaatsen. Na de keuze voor afmetingen, kleur, extra opties en hoeveelheid, klikt u op het winkelwagen icoontje. Het product wordt dan automatisch toegevoegd aan de winkelwagen. In de winkelwagen kan altijd gecontroleerd worden of het juiste product is toegevoegd en of de aantallen kloppen.

Stap 2. Vul uw gegevens in
Zodra uw gewenste sokkels in de winkelwagen zitten, kunt u uw gegevens invullen zodat uw bestelling op naam staat en deze op het juiste adres geleverd kan worden. Nadat uw bestelling is voltooid ontvangt u op basis van de ingevulde gegevens tevens de factuur op naam.

Stap 3. Kies bezorgen of ophalen
Wij begrijpen dat het voordelen kan hebben om de bestelling thuis te laten bezorgen. Per sokkel wordt een verzendbedrag vanaf €9,95 (binnen Nederland, en exclusief waddeneilanden) in rekening gebracht. Het is natuurlijk ook mogelijk om de bestelling kosteloos op te halen in de werkplaats te Breda. Voltooi de bestelling online en wij zetten de bestelling voor u klaar. Afrekenen kan gewoon online met bijvoorbeeld iDeal of een van de andere betaalmethoden die wij aanbieden.

Stap 4. Controleer en plaats uw bestelling
Wij raden aan de bestelling altijd goed te controleren. Heeft u de juiste afmetingen, kleur, extra opties en aantallen? Mooi, wanneer ook de persoonlijke gegevens kloppen kunt u met een gerust hart de bestelling plaatsen. Daarnaast ontvangt u een track and trace nummer waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Bestellen vanuit België of ander Europees land?

Ook in België en andere Europese landen kunt u gemakkelijk en snel bestellen bij Luukzuilen.nl! Het is natuurlijk mogelijk om zowel particulier als zakelijk te bestellen. Het bestelproces werkt hierbij hetzelfde als bij onze Nederlandse klanten (zie hierboven).

Bestelling wijzigen of annuleren

Foutje gemaakt bij uw bestelling? Dat kan en hoeft niet altijd een probleem te zijn. Zorg wel dat u dit zo snel mogelijk doorgeeft zodat we kunnen kijken wat we kunnen regelen. Wanneer de bestelling onderweg is kunnen we er niks meer aan veranderen. Neem bij een wijzing of annulering dan ook meteen contact met ons op via de mail, of eventueel telefonisch.

Andere vraag over mijn bestelling

Nog geen antwoord op uw vraag gevonden? Geen paniek, u kunt ons altijd mailen en dan helpen wij u graag.

Neem contact op